Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
knockouta
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 27 юли 2008, 15:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16v 99
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от knockouta » 18 авг 2016, 16:41

Здравейте колеги,

от бая време имам проблема с 1-ви цилиндър. Сменял съм свещи, кабели и карам с бобина от ескорт. Колата е на метан. На високи обороти си работи добре (според мен) и разхода е задоволителен. На ниски обороти работи неравномерно и при подаване на газ се задавя и му е нужно време да качи оборотите ( след около 1500 се успокоява). Проблема е и при бензин и при метан. Преди време регулирахме пуловете и работеше много по-добре.
Прилагам снимки от свещите. При махнати свещи погледнах буталата и на 1-ви беше зацапан точно под свеща с кафяв загар (като ръжда) а другите бяха чисти. Какъв може да е проблема? Клапани ?

Изображение 1-ви
Изображение 2-ри
Изображение 3-ти
Изображение 4-ти
Благодаря на отзовалите се!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от ЯЛТА » 18 авг 2016, 16:50

Такива са съпътстващите проблеми при работа на двигател на метан.
Ето какво се случва:http://www.ams.bg/content/kakvo-se-sluc ... gaz-014344

Най редовни поразии по главата............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от ANGEL4O » 18 авг 2016, 21:53

дам и моята свещ на първи цилиндър стой по същия начин опушена аз съм с газов инжекцион ,но обяснение никакво нямам :shock:

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от ANGEL4O » 22 авг 2016, 20:11

ANGEL4O написа:дам и моята свещ на първи цилиндър стой по същия начин опушена аз съм с газов инжекцион ,но обяснение никакво нямам :shock:
ха сега кажете заради една опушена свещ -три инжектора ли неработят както трябва или един

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1632
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от fordmaniac » 22 авг 2016, 20:57

Първо проверка на компресията! Ако е минала повече от 20 000 кМ задължително проверка на клапаните.
После проверка на работа на бензин и адаптации на газовата спрямо бензина, че настройките често са оле-мале.
Поздрави.
П.П. не слушайте Ялта, страх го е от газови и чете глупости на някъкъв измислен инженер.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фокус МК1 1.8 работа на 3 цилиндъра

Мнение от specialista » 23 авг 2016, 09:56

:lol: :lol: :lol:
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта