Придърпване и странен шум
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
- Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
- Местоположение: st.zagora
- Status: Извън линия
Придърпване и странен шум
Прочетох доста неща във форума и стигнах до извода,че трябва по- често да съм в него.Виждам,че има хора които имат желание и възможности да помогнат.
Да попитам и аз за проблем който ме дразни,а нямам и на идея от къде е.
След като вземах колата по не писаното правило смених всички консумативи за които знам- или по- важните. ангр. ремък ,пистовия ремък,масло.филтър на климатика.Въздушния го смених по-късно ,но за това след малко.
Колата преди смяната вървеше яко.
След смяната на ангр. ремък колата нещо не върви както трябва(според мен)Оборотите на празен ход постоянно се менят в малък диапазон и в купето има странеш шум(имаше го и преди)..нещо както когато двигател който се мъчи и няма еднакви обороти.Ходих на диагностика и ми казаха ,че всичко е ОК-оборотите било нормално да подскачат така?????Да ама започна при тръгване да няма обороти и гасне..като подам газ в първия момен се чуди какво да прави и тогава поема,като се наложи да подавам малко газ .придърпва
Тогава смених въздушни филтър който беше под всякаква критика.Положението се пооправи,но от време на време пак придърпва лекичко.Проблема обаче с шума си остава.
Прочетох за Обучение на компютъра и се сетих,че два пъти са ми изключвали акумулатора.
Дайте идея от къде идва проблема с предърпването и този странен-дразнещ шум в купето който идва от към двигателя.
10xx предварително!
Да попитам и аз за проблем който ме дразни,а нямам и на идея от къде е.
След като вземах колата по не писаното правило смених всички консумативи за които знам- или по- важните. ангр. ремък ,пистовия ремък,масло.филтър на климатика.Въздушния го смених по-късно ,но за това след малко.
Колата преди смяната вървеше яко.
След смяната на ангр. ремък колата нещо не върви както трябва(според мен)Оборотите на празен ход постоянно се менят в малък диапазон и в купето има странеш шум(имаше го и преди)..нещо както когато двигател който се мъчи и няма еднакви обороти.Ходих на диагностика и ми казаха ,че всичко е ОК-оборотите било нормално да подскачат така?????Да ама започна при тръгване да няма обороти и гасне..като подам газ в първия момен се чуди какво да прави и тогава поема,като се наложи да подавам малко газ .придърпва

Тогава смених въздушни филтър който беше под всякаква критика.Положението се пооправи,но от време на време пак придърпва лекичко.Проблема обаче с шума си остава.
Прочетох за Обучение на компютъра и се сетих,че два пъти са ми изключвали акумулатора.
Дайте идея от къде идва проблема с предърпването и този странен-дразнещ шум в купето който идва от към двигателя.
10xx предварително!
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
- Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
- Местоположение: st.zagora
- Status: Извън линия
10xxHACKO написа:Прекъсването, и понижената мощност може да дойде от неправилно поставен агренажен ремък (не се вижда на стенда). За шума трябва да се чуе.
Направих "Обучение на компютъра " както е описано и предърпванията спряха,но смятам да отида да ми видят центровката за всеки случай

Колкото до шума...пак си е така и стигам до извода(след 3-4 часово четене отново във форума),че ще е някаква механична част

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Фиестата ти щом е 16V е или 1,25 или 1,4 има и 1,6 което идва малко по късно на Фиеста спорт и е 103 коня.
Другите са :
1,25 - 75 коня
1,4 - 90 коня
1,3 мотора не е 16V и е 60 коня а на по-новите са по 70.
Двигатели колкото щеш
Виж си смени и горивния филтър както са те посъветвали.
А за шума незнам как но ще трябва да дадеш някак си повече подробности иначе няма как да те насочим. Автомобила трябва да се види на живо и да се слуша.
Появи се и при мен един шум но е от ролка някъде по пътя на пистовия ремък, обажда се отвреме на време. От понеделник е планувано да я набутам в МП за смяна на масло, филтри, пистовия ремък и маслото на хидравликата. Ще видим какво се пресеща да шуми
Виж в някой от следващите ти постове вмъкни моля те текста по който обучава компа, защото с Цензора се мъчихме да правим нещо но май не се е получило.
Или намери темата в СЪОБЩЕНИЕТО "Я хвърли едно око преди да питаш" ?
Ако е от там начи сме направили нещо.
Другите са :
1,25 - 75 коня
1,4 - 90 коня
1,3 мотора не е 16V и е 60 коня а на по-новите са по 70.
Двигатели колкото щеш

Виж си смени и горивния филтър както са те посъветвали.
А за шума незнам как но ще трябва да дадеш някак си повече подробности иначе няма как да те насочим. Автомобила трябва да се види на живо и да се слуша.
Появи се и при мен един шум но е от ролка някъде по пътя на пистовия ремък, обажда се отвреме на време. От понеделник е планувано да я набутам в МП за смяна на масло, филтри, пистовия ремък и маслото на хидравликата. Ще видим какво се пресеща да шуми

Виж в някой от следващите ти постове вмъкни моля те текста по който обучава компа, защото с Цензора се мъчихме да правим нещо но май не се е получило.
Или намери темата в СЪОБЩЕНИЕТО "Я хвърли едно око преди да питаш" ?
Ако е от там начи сме направили нещо.

-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
- Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
- Местоположение: st.zagora
- Status: Извън линия
Определено е от там.Просто следвах Вашите инструкции.10xx за което.Много полезна информация.Когато закачих акумулатора в първия момент изгасна,после още веднъж но подадох малко газ за момент и се оправи.След като потеглих предърпа за момент и толкова.Виж в някой от следващите ти постове вмъкни моля те текста по който обучава компа, защото с Цензора се мъчихме да правим нещо но май не се е получило.
Или намери темата в СЪОБЩЕНИЕТО "Я хвърли едно око преди да питаш" ?
Ако е от там начи сме направили нещо.
Сега като подавам газ плавно и съм на малки обороти се чуди за части от секундата,но не предъпва определено както преди обучението- даже не е предърпване.
Колкото до дразнещия шум...все още не съм открил от къде е .Прави го само когато е на място и обороти около 850-1000.Все едно двигател
на който се менят оборотите.Стрелката на оборотомера подскача леко в този диапазон 850-1000 оборота
Сменил съм всички консумативи-без горивния филтър
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта