Придърпване и странен шум

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
helios
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
Местоположение: st.zagora
Status: Извън линия

Придърпване и странен шум

Мнение от helios » 04 авг 2007, 08:22

Прочетох доста неща във форума и стигнах до извода,че трябва по- често да съм в него.Виждам,че има хора които имат желание и възможности да помогнат.
Да попитам и аз за проблем който ме дразни,а нямам и на идея от къде е.
След като вземах колата по не писаното правило смених всички консумативи за които знам- или по- важните. ангр. ремък ,пистовия ремък,масло.филтър на климатика.Въздушния го смених по-късно ,но за това след малко.
Колата преди смяната вървеше яко.
След смяната на ангр. ремък колата нещо не върви както трябва(според мен)Оборотите на празен ход постоянно се менят в малък диапазон и в купето има странеш шум(имаше го и преди)..нещо както когато двигател който се мъчи и няма еднакви обороти.Ходих на диагностика и ми казаха ,че всичко е ОК-оборотите било нормално да подскачат така?????Да ама започна при тръгване да няма обороти и гасне..като подам газ в първия момен се чуди какво да прави и тогава поема,като се наложи да подавам малко газ .придърпва :cry:
Тогава смених въздушни филтър който беше под всякаква критика.Положението се пооправи,но от време на време пак придърпва лекичко.Проблема обаче с шума си остава.
Прочетох за Обучение на компютъра и се сетих,че два пъти са ми изключвали акумулатора.
Дайте идея от къде идва проблема с предърпването и този странен-дразнещ шум в купето който идва от към двигателя.
10xx предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 авг 2007, 09:27

Прекъсването, и понижената мощност може да дойде от неправилно поставен агренажен ремък (не се вижда на стенда). За шума трябва да се чуе.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

helios
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
Местоположение: st.zagora
Status: Извън линия

Мнение от helios » 04 авг 2007, 13:36

HACKO написа:Прекъсването, и понижената мощност може да дойде от неправилно поставен агренажен ремък (не се вижда на стенда). За шума трябва да се чуе.
10xx
Направих "Обучение на компютъра " както е описано и предърпванията спряха,но смятам да отида да ми видят центровката за всеки случай :wink:

Колкото до шума...пак си е така и стигам до извода(след 3-4 часово четене отново във форума),че ще е някаква механична част :oops: (то каква да е друга след като издава такъв звук),по точно към клапана за празен ход, или писан във форума "стъпков мотор" ,но си нямам представа може ли той да издава такъв шум.

HFFK
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI/99 godina
Местоположение: Svoge
Status: Извън линия

Мнение от HFFK » 04 авг 2007, 14:52

при мене тва придърпане се получаваше от запушен горивен филтър и след тва се опраи но при всеки може да е различно

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 авг 2007, 19:49

Фиестата ти щом е 16V е или 1,25 или 1,4 има и 1,6 което идва малко по късно на Фиеста спорт и е 103 коня.
Другите са :
1,25 - 75 коня
1,4 - 90 коня

1,3 мотора не е 16V и е 60 коня а на по-новите са по 70.
Двигатели колкото щеш :)

Виж си смени и горивния филтър както са те посъветвали.

А за шума незнам как но ще трябва да дадеш някак си повече подробности иначе няма как да те насочим. Автомобила трябва да се види на живо и да се слуша.
Появи се и при мен един шум но е от ролка някъде по пътя на пистовия ремък, обажда се отвреме на време. От понеделник е планувано да я набутам в МП за смяна на масло, филтри, пистовия ремък и маслото на хидравликата. Ще видим какво се пресеща да шуми :)

Виж в някой от следващите ти постове вмъкни моля те текста по който обучава компа, защото с Цензора се мъчихме да правим нещо но май не се е получило.
Или намери темата в СЪОБЩЕНИЕТО "Я хвърли едно око преди да питаш" ?
Ако е от там начи сме направили нещо. :)

helios
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 25 юни 2007, 20:48
Модел на автомобила: Focus C-MAX 1.6L TDCi
Местоположение: st.zagora
Status: Извън линия

Мнение от helios » 04 авг 2007, 22:16

Виж в някой от следващите ти постове вмъкни моля те текста по който обучава компа, защото с Цензора се мъчихме да правим нещо но май не се е получило.
Или намери темата в СЪОБЩЕНИЕТО "Я хвърли едно око преди да питаш" ?
Ако е от там начи сме направили нещо.
Определено е от там.Просто следвах Вашите инструкции.10xx за което.Много полезна информация.Когато закачих акумулатора в първия момент изгасна,после още веднъж но подадох малко газ за момент и се оправи.След като потеглих предърпа за момент и толкова.
Сега като подавам газ плавно и съм на малки обороти се чуди за части от секундата,но не предъпва определено както преди обучението- даже не е предърпване.

Колкото до дразнещия шум...все още не съм открил от къде е .Прави го само когато е на място и обороти около 850-1000.Все едно двигател
на който се менят оборотите.Стрелката на оборотомера подскача леко в този диапазон 850-1000 оборота

Сменил съм всички консумативи-без горивния филтър

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта