Колко често сменяте горивен филтър?
- 
				pux
- потребител 
- Мнения: 36
- Регистриран: 19 юни 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колко често сменяте горивен филтър?
Имам познати, които казват че го сменят при всяка смяна на масло т.е. на ок. 10 000 км. и други които го сменят само когато усетят някакъв проблем. Къде е истината? Става въпрос само за дизел, естествено  .
.
			
									
									
						 .
.- vasko_bulgaria
- потребител 
- Мнения: 137
- Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
- Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- форд мк2
- потребител 
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD; 
 Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Стана студено и дизела почна с много въртене да пали.   
 
Затова още вчера се сетих че един майстор ми разправяше " Дизела се кара лятото с един горивен филтър, зимата с друг" Та си взех един чисто нов горивен и днеска сутринта проблема разрешен.
Но в общи линии много зависи какво гориво влиза в резервоара на моята фиеста дават че на 20 хил. се сменя ама аз ако откарам 7 - 8 хил. без проблем се радвам.
 
			
									
									 
 Затова още вчера се сетих че един майстор ми разправяше " Дизела се кара лятото с един горивен филтър, зимата с друг" Та си взех един чисто нов горивен и днеска сутринта проблема разрешен.
Но в общи линии много зависи какво гориво влиза в резервоара на моята фиеста дават че на 20 хил. се сменя ама аз ако откарам 7 - 8 хил. без проблем се радвам.

Be happy
						- 
				DTM
- потребител 
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да ти имам филтъраDundee написа:Аз пък го сменям при всяка смяна на маслото. На около 8000 км. Не си струва заради спестяването на 8 лв. (толкова е в МП, а има и по-евтини в магазините) две-три пъти в годината да се рискува повреда на ГНП.
 , моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв
 , моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв  .
 .- Dundee
- потребител 
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами който иска да кара модерна "печка", която да не трака и бучи, плаща съответната цена.DTM написа:Да ти имам филтъраDundee написа:Аз пък го сменям при всяка смяна на маслото. На около 8000 км. Не си струва заради спестяването на 8 лв. (толкова е в МП, а има и по-евтини в магазините) две-три пъти в годината да се рискува повреда на ГНП., моя за Фокуса струваше 58лв. в магазин на който имам доверие и знам, че не са ме излъгали или поне с малко де. В МП не знам колко ще ме обелят за такъв
.
 
 Всъщност филтъра струва в МП 8,42 лв. Малко съм послъгал.

- 
				vasilev
- потребител 
- Мнения: 55
- Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Миналата седмица смених моя на около 20 к км.Не че след като го смених усетих някаква промяна в паленето или в динамиката, ама така бях решил. Цената 20 лв., но той е капсулован т.е. не е оригинален /хартиен филтър/. Бях изненадан, когато отвих пробката отдолу-нафтата която изтече беше като сълза и нямаше никакви утайки. Иначе наливам само от LUK   и  OMV
			
									
									
						- Gate
- потребител 
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
 SierraXR4 2.0I;
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И добре правиш тя само от там горе- долу става за нещо,а аз напоследък и само от Лука даже пък и ми подариха 2 карти за отстъпка и хептен ,едната е за лук-петролvasilev написа:Иначе наливам само от LUK и OMV
 .А иначе филтъра го сменям кога как се сетиме или на една смяна на маслото или на 2!Зависи и как се кара колата де,ако и се въртят по 10 000 на година един път в годината кога ти дойде да не остарява
 .А иначе филтъра го сменям кога как се сетиме или на една смяна на маслото или на 2!Зависи и как се кара колата де,ако и се въртят по 10 000 на година един път в годината кога ти дойде да не остарява  ,аз сменям масло 4 пъти в годината и няма опасност да се застои много един филтър!
 ,аз сменям масло 4 пъти в годината и няма опасност да се застои много един филтър! 
- Svetlix
- потребител 
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
То е хубаво на 2-3000 км да се точи водата от горивния филтър. Това е идеята на въпросната пробка, а вода там винаги се събираvasilev написа:Миналата седмица смених моя на около 20 к км.Не че след като го смених усетих някаква промяна в паленето или в динамиката, ама така бях решил. Цената 20 лв., но той е капсулован т.е. не е оригинален /хартиен филтър/. Бях изненадан, когато отвих пробката отдолу-нафтата която изтече беше като сълза и нямаше никакви утайки. Иначе наливам само от LUK и OMV
 Дори и най-хубавите горива по света го правят ...
 Дори и най-хубавите горива по света го правят ...Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта











