Скъсан ангренажен ремък
- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
ок, блаягодаря ти!!! Ще го позвам.
			
									
									
						- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Таке е най- хубаво е да са нови болтове, понеже старите от нагряване и изтиване вече не са калени толкова колкото са били .
			
									
									
						- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
приятели,  наред с всички части които взех от магазина ме заимаха и с ангренажен ремък марка АЕ   Имали колега който има наблюдения към тази марка ремъци, лично аз за пръв път я виждам
  Имали колега който има наблюдения към тази марка ремъци, лично аз за пръв път я виждам   
 
Благодаря
			
									
									
						 Имали колега който има наблюдения към тази марка ремъци, лично аз за пръв път я виждам
  Имали колега който има наблюдения към тази марка ремъци, лично аз за пръв път я виждам   
 Благодаря
- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Става, не е неизвестна марка.
			
									
									
						- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
ок, утре сглабям и после ще пусна малко инфо 
			
									
									
						
- Master
- потребител 
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Колега, да попитам само какъв размер е звездата на болтовете за главата? Какъв размер е ключа? 
			
									
									
						
- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
колега ключа т.е звездата е Т70 .
днес тръгнахме да сглабяме колата и ударихме на камък ... Значи поставихме главата, стегнахме я сглобихме всико по нея без проблем и после почнахме ангренажа с нови ролки, ремък и водна помпа но уви до тука - неможахме да го зацепм, цял ден се измъчихме.
  Значи поставихме главата, стегнахме я сглобихме всико по нея без проблем и после почнахме ангренажа с нови ролки, ремък и водна помпа но уви до тука - неможахме да го зацепм, цял ден се измъчихме. 
В ауто дата е показано белези на ГНП-то и на разпределителния вал - това го правим без грижи, обаче има още един белег който неможем да го открием къде се намира (:( На коляновия вал на откъм ангренажа няма никакви белези - нищо, само на маховика има два белега (на датчика) като се сложи на тя буталата застават в средата на цилиндрите в ендно и също положение - равни!
(:( На коляновия вал на откъм ангренажа няма никакви белези - нищо, само на маховика има два белега (на датчика) като се сложи на тя буталата застават в средата на цилиндрите в ендно и също положение - равни!
Колеги ако някои знае как се зацепва и къде грешим моля да пише.
Благодаря
Ето малко снимки от днес :











			
									
									
						днес тръгнахме да сглабяме колата и ударихме на камък ...
 Значи поставихме главата, стегнахме я сглобихме всико по нея без проблем и после почнахме ангренажа с нови ролки, ремък и водна помпа но уви до тука - неможахме да го зацепм, цял ден се измъчихме.
  Значи поставихме главата, стегнахме я сглобихме всико по нея без проблем и после почнахме ангренажа с нови ролки, ремък и водна помпа но уви до тука - неможахме да го зацепм, цял ден се измъчихме. В ауто дата е показано белези на ГНП-то и на разпределителния вал - това го правим без грижи, обаче има още един белег който неможем да го открием къде се намира
 (:( На коляновия вал на откъм ангренажа няма никакви белези - нищо, само на маховика има два белега (на датчика) като се сложи на тя буталата застават в средата на цилиндрите в ендно и също положение - равни!
(:( На коляновия вал на откъм ангренажа няма никакви белези - нищо, само на маховика има два белега (на датчика) като се сложи на тя буталата застават в средата на цилиндрите в ендно и също положение - равни!Колеги ако някои знае как се зацепва и къде грешим моля да пише.
Благодаря
Ето малко снимки от днес :











- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
колеги никой ли не знае къде се намира въпросния белег ?
Този който е показан с пръстите!

			
									
									
						Този който е показан с пръстите!

- Master
- потребител 
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Благодаря за инфото, колега !!! 
Това с пръстите на снимката е специален инструмент за определяне ГМТ. Навива се в един отвор в блока /на снимката е показано с пунктир/ и след тва се върти коляновия вал, докато тва щракне. Тогава си в ГМТ на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ще трябва да си намериш отнякъде такъв за правилна центровка.
В Аутодата е даден каталожен номер на инструмента /Tool No - 21-104/
			
									
									
						
Това с пръстите на снимката е специален инструмент за определяне ГМТ. Навива се в един отвор в блока /на снимката е показано с пунктир/ и след тва се върти коляновия вал, докато тва щракне. Тогава си в ГМТ на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ще трябва да си намериш отнякъде такъв за правилна центровка.
В Аутодата е даден каталожен номер на инструмента /Tool No - 21-104/
- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Така е, знам го това колега, обаче ние неможем да намерим точното място къде се намира тази дупка на блока   От снимката неможем да го разгадаем!
  От снимката неможем да го разгадаем!
			
									
									
						 От снимката неможем да го разгадаем!
  От снимката неможем да го разгадаем!- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Като гледам, това е стойката на генератора.
			
									
									
						- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
баси дано да нее там ::( ужас треа да парчетосаме колата че да зацепим един ремък , как са го измислили  (((
(((
			
									
									
						 (((
(((- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
неможахме да открием този белег и откарахме колата на сервиз, където се оказа че дупката е до компресора на климатика  Лошото е че при сглабянето на главата съм обърнал едно лостче (преходник) което го бута разпределителния вал а то от своя страна бута една помпа и сега отново трябва да се извади разпределителния вал..тва ще го оправят в сервиза за един следобед тва е хубавото.
 Лошото е че при сглабянето на главата съм обърнал едно лостче (преходник) което го бута разпределителния вал а то от своя страна бута една помпа и сега отново трябва да се извади разпределителния вал..тва ще го оправят в сервиза за един следобед тва е хубавото.

			
									
									
						 Лошото е че при сглабянето на главата съм обърнал едно лостче (преходник) което го бута разпределителния вал а то от своя страна бута една помпа и сега отново трябва да се извади разпределителния вал..тва ще го оправят в сервиза за един следобед тва е хубавото.
 Лошото е че при сглабянето на главата съм обърнал едно лостче (преходник) което го бута разпределителния вал а то от своя страна бута една помпа и сега отново трябва да се извади разпределителния вал..тва ще го оправят в сервиза за един следобед тва е хубавото.
- 
				gosho_ford
- потребител 
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Вече се движим  
			
									
									
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта




