Проблем с теч от радиатора
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Проблем с теч от радиатора
Колеги проблема се появи от доста време ама се си виках ще го оправя когато му дойде времето. Ситуацията е следната от страната от която вризат маркучите в радиатора сълзи антифриз след като истине колата. Сълзи от мястото където се съединява металната част на радиатора с пласмасовата.
Какво да направя освен да го сменя с нов.
Какво да направя освен да го сменя с нов.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 19:02, променено общо 1 път.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Зависи колко ще ти излезе и дали ще има въможност аз съм виждал направен на две места с Поксипол (сивият ) зачиства се добре мястото и да е сухо наи важно цялата работа може да ти изледе насрез зимата около 4лвотиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Редакция на поста.
Тайба Тайбал Тайбе
Ти с Микрокат борил ли си се ?
Тва там не са схеми а резервни части.
Омешал съм му бил мотора.
Ми смени си го с такъв къфто съм показал:) Що тряяше да ровя пак
Тайба Тайбал Тайбе

Ти с Микрокат борил ли си се ?
Тва там не са схеми а резервни части.
Омешал съм му бил мотора.
Ми смени си го с такъв къфто съм показал:) Що тряяше да ровя пак

Последна промяна от paci на 05 ное 2007, 23:41, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Да бирите за почерпка са за Paci за отговора, но на мен ми трябва схемата на разглобяване на самият радиатор .paci написа:Престарах се май с компресията.
Ако нещо има насока викай да я прайм по-детайлна ако не се разбира от тази.
Да видя въпроснотата ранитура.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 23:43, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Развалцова се внимателно казанчето сменя се гарнитурата с нова (не знам обаче откъде ще я намериш, аз я намазах със силикон) и завалцоваш отново с клещи. Монтираш радиатора и си готов. Ако не ти се занимава занеси го на някой който поправя радиатори.
Схема не ти трябва като свалиш радиатора ще ти се изясни.
Схема не ти трябва като свалиш радиатора ще ти се изясни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Привет колеги! И аз за съжаление имам същия проблем, тече ми антифриза от същите места.
Всичко започна със смяната на водната помпа в събота. Последва смяна и на антифриза, след което поседваха и течовете. Помислех си, че скобите на маркучите към радиатора са заминали и днес след работа ги смених. Но уви, течовете не били спрли.
След като преди малко прочетох темата реших да слезна до гаража и да видя какво е положението, а то не беше розова, а синкаво
Утре съм решил да взема от тези течните добавки. Според вас дали ще може да запуша нещо с тях?
Всичко започна със смяната на водната помпа в събота. Последва смяна и на антифриза, след което поседваха и течовете. Помислех си, че скобите на маркучите към радиатора са заминали и днес след работа ги смених. Но уви, течовете не били спрли.
След като преди малко прочетох темата реших да слезна до гаража и да видя какво е положението, а то не беше розова, а синкаво

Утре съм решил да взема от тези течните добавки. Според вас дали ще може да запуша нещо с тях?

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Палмене
Боянски (MasterBo) го понаваш нали?
Днес пихме кафе с него.
От доста време още кога идваше той по срещите знам че има такъв проблем.
Днес ми разправя че лепил мазал, ама ден до пладне и пак потече.
Дири си радятор той ама имал 3 разновидности а става само с поръчка и незнае кой да поръча щото Микрокат не може да го насочи а там в магазина па ептем не разбрах къф е проблема да се уточни къф точно му трябва.

Боянски (MasterBo) го понаваш нали?
Днес пихме кафе с него.
От доста време още кога идваше той по срещите знам че има такъв проблем.
Днес ми разправя че лепил мазал, ама ден до пладне и пак потече.
Дири си радятор той ама имал 3 разновидности а става само с поръчка и незнае кой да поръча щото Микрокат не може да го насочи а там в магазина па ептем не разбрах къф е проблема да се уточни къф точно му трябва.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Абе, ако искаш пробвай се да го направиш, ако не стане, вземай нов. Също да ти предложа едно лепило, вместо гарнитура, полиуретан (не пияна), в тубички се продава, с един приятел миналата седмица зглобявахме двигател на пежо 205 1,9 дизел, и всички колектори и тръби ги облепихме с такова нещо - страшно хваща.
ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата
ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
А знаеш ли кожа от къде да си намеряewgeny написа:ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата




-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз моя го разглобих и го залепих със силикон,даже и катастрофата издър
жа.Започна леко да се навлажнява,но за седмица не е капнала и капка от него.За Сиера OHC е ако някои го иска да казва,ще го дам на половин цена от тази на моргата. Имам и още един със счупена стоика
така и не успяха да го оправят.
------------------------------
По въпроса за радиатора.
Сваляш го и си купуваш силикон който да издържа на висока температура(червения е -ОК моя беше до 300 градуса)
На питата накрайниците които затягат пластмасовото казанче
се отварят с отверка доста лесно.После се намазва гарнитурата от 2-те страни,преди това се почиства . След това като се зглобява,аз моя го сплесках с дървена дръжка от метла която налагах с руски чук от 1Кг.
Резултата е -близо година изкара и сега стои на тавана
жа.Започна леко да се навлажнява,но за седмица не е капнала и капка от него.За Сиера OHC е ако някои го иска да казва,ще го дам на половин цена от тази на моргата. Имам и още един със счупена стоика
така и не успяха да го оправят.
------------------------------
По въпроса за радиатора.
Сваляш го и си купуваш силикон който да издържа на висока температура(червения е -ОК моя беше до 300 градуса)
На питата накрайниците които затягат пластмасовото казанче
се отварят с отверка доста лесно.После се намазва гарнитурата от 2-те страни,преди това се почиства . След това като се зглобява,аз моя го сплесках с дървена дръжка от метла която налагах с руски чук от 1Кг.

Резултата е -близо година изкара и сега стои на тавана

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Привет отново 
Страх-не страх реших да сложа добавка за спиране на течове. Не ми се даваха 140-150 лв за нов радиатор, че ми предстои смяна на съединителя и сега пестя цифри за него. Така че реших да рискувам... и течовете спряха. Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Сега я изчаках да изстине и да видя ще просълзи ли, но нямаше признаци на теч
Дано да няма негативни последици за системата.
Ето и малко снимки:

Страх-не страх реших да сложа добавка за спиране на течове. Не ми се даваха 140-150 лв за нов радиатор, че ми предстои смяна на съединителя и сега пестя цифри за него. Така че реших да рискувам... и течовете спряха. Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Сега я изчаках да изстине и да видя ще просълзи ли, но нямаше признаци на теч

Дано да няма негативни последици за системата.
Ето и малко снимки:

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Слагал съм същата добавка на предишната ми Фиеста 1,1 91г. и течовете спряха. Нямаше никакви проблеми след това. И парното си топлеше зимата.Invader написа: Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Дано да няма негативни последици за системата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта