Проблем с теч от радиатора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Проблем с теч от радиатора

Мнение от petkoff_pl » 04 ное 2007, 17:58

Колеги проблема се появи от доста време ама се си виках ще го оправя когато му дойде времето. Ситуацията е следната от страната от която вризат маркучите в радиатора сълзи антифриз след като истине колата. Сълзи от мястото където се съединява металната част на радиатора с пласмасовата.
Какво да направя освен да го сменя с нов.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 19:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 05 ное 2007, 02:51

отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 ное 2007, 08:51

отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!
Зависи колко ще ти излезе и дали ще има въможност аз съм виждал направен на две места с Поксипол (сивият ) зачиства се добре мястото и да е сухо наи важно цялата работа може да ти изледе насрез зимата около 4лв :wink:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 05 ное 2007, 09:28

Дори може да се разминеш само с гарнитура. Може и сам да си я смениш, но не е препоръчително.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 ное 2007, 19:01

Дали някой може да покаже схемичка на радиатора от Микрокад да я видя тази гарнитура

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 ное 2007, 22:11

Редакция на поста.
Тайба Тайбал Тайбе :D
Ти с Микрокат борил ли си се ?
Тва там не са схеми а резервни части.

Омешал съм му бил мотора.
Ми смени си го с такъв къфто съм показал:) Що тряяше да ровя пак :D
Прикачени файлове
pffff.JPG
Последна промяна от paci на 05 ное 2007, 23:41, променено общо 2 пъти.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 05 ное 2007, 23:02

paci написа:Престарах се май с компресията.
Ако нещо има насока викай да я прайм по-детайлна ако не се разбира от тази.
Да бирите за почерпка са за Paci за отговора, но на мен ми трябва схемата на разглобяване на самият радиатор .
Да видя въпроснотата ранитура.
Последна промяна от petkoff_pl на 05 ное 2007, 23:43, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 ное 2007, 23:21

Развалцова се внимателно казанчето сменя се гарнитурата с нова (не знам обаче откъде ще я намериш, аз я намазах със силикон) и завалцоваш отново с клещи. Монтираш радиатора и си готов. Ако не ти се занимава занеси го на някой който поправя радиатори.
Схема не ти трябва като свалиш радиатора ще ти се изясни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 07 ное 2007, 23:38

Привет колеги! И аз за съжаление имам същия проблем, тече ми антифриза от същите места.
Всичко започна със смяната на водната помпа в събота. Последва смяна и на антифриза, след което поседваха и течовете. Помислех си, че скобите на маркучите към радиатора са заминали и днес след работа ги смених. Но уви, течовете не били спрли.
След като преди малко прочетох темата реших да слезна до гаража и да видя какво е положението, а то не беше розова, а синкаво :(
Утре съм решил да взема от тези течните добавки. Според вас дали ще може да запуша нещо с тях?
Прикачени файлове
pic 012-1.jpg
pic 014-1.jpg
pic 015-1.jpg
pic 016-1.jpg
Изображение

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 08 ное 2007, 09:52

Не го прави е моят съвет защото в повечето случай няма ефект само си отваряш по голяма бела ----> запушване на радиатора вътрешно запушване на парното вътрешно сложишли го това нещо после няма махане .... :wink:

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 08 ное 2007, 09:54

И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси :roll: за една-две седмици ще слагам нов :(
Изображение

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 08 ное 2007, 19:02

Invader написа:И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси :roll: за една-две седмици ще слагам нов :(
Да на снимки те ти личи такъв е и моят проблем но от може би 3-4 месеца пущината не се запушва до сега съм долял вече 800 грама антифриз.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 ное 2007, 19:27

Палмене :D
Боянски (MasterBo) го понаваш нали?
Днес пихме кафе с него.
От доста време още кога идваше той по срещите знам че има такъв проблем.
Днес ми разправя че лепил мазал, ама ден до пладне и пак потече.
Дири си радятор той ама имал 3 разновидности а става само с поръчка и незнае кой да поръча щото Микрокат не може да го насочи а там в магазина па ептем не разбрах къф е проблема да се уточни къф точно му трябва.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 08 ное 2007, 21:30

АЗ моя стария го запуших с тая добавката ,но откачин маркучите от малкото радиаторче и сложих тръба за да не се запуши то....

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 09 ное 2007, 09:48

Абе, ако искаш пробвай се да го направиш, ако не стане, вземай нов. Също да ти предложа едно лепило, вместо гарнитура, полиуретан (не пияна), в тубички се продава, с един приятел миналата седмица зглобявахме двигател на пежо 205 1,9 дизел, и всички колектори и тръби ги облепихме с такова нещо - страшно хваща.
ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата :lol:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 ное 2007, 11:25

ewgeny написа:ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата :lol:
А знаеш ли кожа от къде да си намеря :P :P :P :P Съвета ми е свали го тоя радиатор и го занеси на ремонт .. В софия смяна на планката струва 25 лева така ми казаха .. НО аз счупих и двете планки и не ми се даваше 50 лева защото и Питата не беше цветуща

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 09 ное 2007, 15:50

Аз моя го разглобих и го залепих със силикон,даже и катастрофата издър
жа.Започна леко да се навлажнява,но за седмица не е капнала и капка от него.За Сиера OHC е ако някои го иска да казва,ще го дам на половин цена от тази на моргата. Имам и още един със счупена стоика
така и не успяха да го оправят.
------------------------------
По въпроса за радиатора.
Сваляш го и си купуваш силикон който да издържа на висока температура(червения е -ОК моя беше до 300 градуса)
На питата накрайниците които затягат пластмасовото казанче
се отварят с отверка доста лесно.После се намазва гарнитурата от 2-те страни,преди това се почиства . След това като се зглобява,аз моя го сплесках с дървена дръжка от метла която налагах с руски чук от 1Кг. :P
Резултата е -близо година изкара и сега стои на тавана :?

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 11 ное 2007, 19:00

Привет отново :)
Страх-не страх реших да сложа добавка за спиране на течове. Не ми се даваха 140-150 лв за нов радиатор, че ми предстои смяна на съединителя и сега пестя цифри за него. Така че реших да рискувам... и течовете спряха. Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Сега я изчаках да изстине и да видя ще просълзи ли, но нямаше признаци на теч 8)
Дано да няма негативни последици за системата.
Ето и малко снимки:
Прикачени файлове
pic 031-2.jpg
pic 030-2.jpg
pic 028-2.jpg
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 11 ное 2007, 19:09

Invader написа: Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Дано да няма негативни последици за системата.
Слагал съм същата добавка на предишната ми Фиеста 1,1 91г. и течовете спряха. Нямаше никакви проблеми след това. И парното си топлеше зимата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 ное 2007, 19:17

Може би течната не прави проблеми, но тази дето е на прах направо такова мамата на радиаторчето на парното.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 33 госта