Молба за съвет за монтаж на аларма
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Молба за съвет за монтаж на аларма
Колеги монтирах си аларма на моя форд фокус 1 но се оказа че не мога да се оправя с опцията да ми мигат мигачите когато си отворя вратата.
Въпросната опция се активира когато на кабел (Х) на алармата се подаде маса.
Логично намерих кабела идваш от бутона на шофьорската врата и го вързах , всичко работи , но се оказа че само когато отворя само шофьорската врата. Днес превързах кабела на плафона на купето , но се указа че сега мигачите мигат докато не загасне плафона а в това време не може да се активира алармата защото като влезе в режим на охрана и се активира и се налага да се чака да загасне плафона преди да се пусне алармата. Не знам защо тук нещата не са като на другите коли тук до всеки бутон отива различен кабел и маи никъде нямат обща точка . Идеята ми е да се вържа някъде където идва маса когато се отвори която и да е врата и да изчезне веднага след като затворя.
Предварително ви благодаря.
Въпросната опция се активира когато на кабел (Х) на алармата се подаде маса.
Логично намерих кабела идваш от бутона на шофьорската врата и го вързах , всичко работи , но се оказа че само когато отворя само шофьорската врата. Днес превързах кабела на плафона на купето , но се указа че сега мигачите мигат докато не загасне плафона а в това време не може да се активира алармата защото като влезе в режим на охрана и се активира и се налага да се чака да загасне плафона преди да се пусне алармата. Не знам защо тук нещата не са като на другите коли тук до всеки бутон отива различен кабел и маи никъде нямат обща точка . Идеята ми е да се вържа някъде където идва маса когато се отвори която и да е врата и да изчезне веднага след като затворя.
Предварително ви благодаря.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Взимаш два диода по 1А, намираш кабела от останалите врати в таблото с предпазите и от шофьорската врата и връзваш диодите между двата кабела и към алармата, обратно свързване на диода правиш.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
За това и аз се досетих но трябва да намеря 4 кабела и да сложа 4 диода , а намирането ще е доста време нямат ли общ вход някъде или примерно модул в които отиват всичките.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Не са 4 кабелите са 2 броя и отиват в таблото с предпазители, аз съм я вързал моята така. Кажи какъв мотор и година ти е фокуса да ти кажа кой са кабелите.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Щом са 2 значи обират по две врати , какво би попречило тогава да им направя обща точка без диоди , таблото няма опция да показва коя врата точно е отворена.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Ако няма не пречи, единствената разлика е, че ще ти пищи зумера при включени фарове от всяка врата.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
4ри мисля, че проследихме на началника на Фокуса 1.
По-добре си ги вържи през диоди както ти казват.
Моята я връзва един "професионалист" дето това му е работата, но се оказа неграмотен.
Потроши ми таблото и е навързал всички врати и капаци на едно.
Сега каквото и да отвориш пищи от всякъде.
Спираш да оставиш някой и дъра бъра 3 приказки за довиждане и зумера за отворени врати ти надуе главата. Трябва да гасиш фаровете и ако е през деня напрао си ги забравяш и си готов за чичко полицай.
Един ламинат карах и не можеше да се затвори багажника. Найш как се кара през целия град със пищящ зумер.
Щото алармаджията е олигофрен, не може да чете ама може да плюе форда.
При нормално положение зумера за фаровете пищи само от шофьорската врата.
По-добре си ги вържи през диоди както ти казват.
Моята я връзва един "професионалист" дето това му е работата, но се оказа неграмотен.
Потроши ми таблото и е навързал всички врати и капаци на едно.
Сега каквото и да отвориш пищи от всякъде.
Спираш да оставиш някой и дъра бъра 3 приказки за довиждане и зумера за отворени врати ти надуе главата. Трябва да гасиш фаровете и ако е през деня напрао си ги забравяш и си готов за чичко полицай.
Един ламинат карах и не можеше да се затвори багажника. Найш как се кара през целия град със пищящ зумер.
Щото алармаджията е олигофрен, не може да чете ама може да плюе форда.
При нормално положение зумера за фаровете пищи само от шофьорската врата.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Ми това ме устройва аз без това сам превързал ключа за фаровете след контакт за да се гасят с контакта.
Но не знам защо останах с впечатление че на предна лява и задна лява врата кабелите са с различен цвят , затова си мисля за 4 различни.
Но не знам защо останах с впечатление че на предна лява и задна лява врата кабелите са с различен цвят , затова си мисля за 4 различни.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Специални благодарности утре сутрин това ще е първата работа да видим какво ще сътворя.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 01 дек 2012, 20:35
- Модел на автомобила: Ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Молба за съвет за монтаж на аларма
Тук сам прекъснал оранжево черния кабел и съм го превързал към зеления с оранжево, по този начин вече нямам зумер за забравени фарове а самите те гаснат с контактния ключ. Ал лично паля на фарове директно , моята кола пали от четвърт и нямам проблем с акумулатора , така никога не забравям да ги включа или изключа , на другата ми кола Фиат мареа съм монтирал реле време от 3 лв. което ги пали 1 мин след запалването.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта